کد خبر: ۷۹۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی :
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: با وجود کاهش قدرت خرید مردم پیش‌بینی ما این است که امسال ۳۰ درصد کاهش تقاضا داشته باشیم.
افزایشی در قیمت شیرینی نخواهیم داشت/ پیش‌بینی کاهش ۳۰ درصدی تقاضا در بازار/ با گرانفروشان برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در خصوص میزان و قیمت شیرینی در شب یلدا اظهار کرد: شیرینی فروشی‌ها در حال آماده شدن برای شب یلدا هستند و هیچ گونه افزایش قیمتی برای این شب و عید نوروز نداریم.

وی افزود: مواد اولیه شیرینی پزی گران است اما یافت می‌شود. گاهی روغن‌نباتی کمیاب می‌شود اما شرکت‌ها به موقع به ما می‌رسانند و مشکلی در این زمینه نداریم.

بهره‌مند در رابطه با قیمت خلال پسته گفت: طبیعتا‍ً با شرایطی که امسال برای پسته به وجود آمده خلال پسته گرانتر از سال‌های قبل است و ما آن را به قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومان تهیه می‌کنیم.

وی افزود: افزایش قیمت مواد اولیه را به صورت کامل در قیمت شیرینی لحاظ نکردیم و به قدرت خرید مردم توجه داشتیم.

وی با اشاره به کاهش تقاضا برای شب چله گفت: طبیعتاً ما کاهش تقاضا نسبت به زمان مشابه در سال قبل را خواهیم داشت و پیش‌بینی ما این است که امسال ۳۰ درصد کاهش تقاضا داشته باشیم.

بهره‌مند در رابطه با نظارت بر شیرینی فروشی‌های متخلف گفت: نظارت بر شیرینی فروشی‌ها توسط سازمان اصناف انجام می‌شود اما اتحادیه هم بازرسی انجام می‌دهد و اگر مردم تخلفی دیدند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند که پاسخگویی ۲۴ ساعته دارد و به شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی در رابطه با نوع برخورد با متخلفان اذعان داشت: برمبنای نوع تخلف، اگر مشکل از طریق اتحادیه برطرف نشود متخلفان به تعزیرات معرفی می‌شود تا جریمه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: