کد خبر: ۷۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
زرآبادی:
یک عضو فراکسیون امید با اشاره به لایحه رفراندوم محلی گفت: این رفراندوم می‌تواند در موضوعات مختلف هم برگزار شود اما این امر به آن تصمیم گیری نهایی که در موضوعات مختلف اتخاذ می‌شود بستگی دارد.
رفراندوم محلی می‌تواند درباره موضوعات مختلف برگزار شود/ مردم می‌خواهند درباره مشکلاتشان، نظر خود را ارائه دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیده حمیده زرآبادی  درباره پیش‌نویس لایحه رفراندوم محلی که اخیرا توسط معاونت‌ حقوقی ریاست جمهوری تدوین شده است، اظهار کرد: به هرحال این لایحه می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد مردم هم می‌خواهند نسبت به مشکلاتی که دارند، نظر خود را ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در لایحه رفراندوم محلی نظر مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد و درنظر گرفته شود تا مشکلاتی که دارند از این طریق برطرف شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در هر شهر و روستا وجود دارد و با توجه به تصمیم‌گیری‌هایی که انجام می‌شود این رفراندوم می‌تواند در موضوعات مختلف هم برگزار شود اما این امر به آن تصمیم‌گیری نهایی که در موضوعات مختلف اتخاذ می‌شود بستگی دارد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم یادآور شد: موضوع رفراندوم در قانون اساسی ما وجود دارد و نهایتا با تصمیم‌گیری‌های نهایی که در این باره انجام می‌شود، می‌تواند این نوع رفراندوم برگزار شود.

زرآبادی با اشاره به تدوین این لایحه گفت: لوایح با بررسی‌های کارشناسی دولت تدوین می‌شود و نمایندگان بیشتر طرح‌ها را ارائه می‌دهند اما قاعدتا از کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مرتبط با این موضوع هم نظرخواهی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: