کد خبر: ۷۹۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۷۴
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درگفت وگوی تلویزیونی با شبکه جهانی جام جم ، ظرفیت های کیش را به ایرانیان خارج از کشور معرفی کرد.
عزم جدی دکتر مظفری برای معرفی ظرفیت های کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری شامگاه شنبه 24 آذر با حضور در برنامه تلویزیونی "با همستان" شبکه جهانی جام جم ظرفیت ها ومزیت های جزیره کیش را به ایرانیان سراسر جهان معرفی کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دراین برنامه با بیان اینکه جزیره کیش از امکانات وزیرساخت های خوبی برای خانواده برخوردار است گفت: به دلیل وجود این امکانات از این منطقه آزاد کشور به عنوان بهشت خانواده ها یاد می شود.

وی افزود: از جمله مزیت های کیش ، امکانات موجود درحوزه گردشگری سلامت است که با توجه به وجود بیمارستان مجهز و کادر درمانی حاذق ، عدم نیاز به دریافت روادید برای سفر ایرانیان خارج از کشور وگردشگران خارجی به کیش و وجود خطوط پروازی بین کیش با کشورهای اطراف شاهد هستیم از کشورهای حوزه خلیج فارس گردشگران برای دریافت خدمات سلامت ودرمانی به جزیره کیش سفر می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: درکنار جاذبه های طبیعی این جزیره مرجانی که دارای سواحل و نعمت همجواری با خلیج فارس است وجود امکانات خوب اقامتی با بیش از 54 هتل و 12 هزار تخت که بیشتر این هتل ها 4 یا 5 ستاره هستند از دیگر زیرساخت های ارزشمند گردشگری درجزیره کیش است.

دکتر مظفری درادامه درخصوص برنامه ریزیهای آتی در حوزه سرمایه گذاری تشریح کرد: بسته فرصت های سرمایه گذاری به همت متخصصان حوزه اقتصادی مهیا شده است که از بین 620 طرح و ایده مناسب برای جزیره کیش 54 طرح مطالعاتی به صورت دقیق دراین بسته تعریف شده و به سرمایه گذاران ارائه می شود. این طرح ها دارای توجیه اقتصادی هستند و دربازه زمانی به سود دهی می رسند . همچنین در این بسته مزیت ها ومشوق های سرمایه گذاری درکیش مانند شرایط ویژه ارائه زمین و پروانه ساخت ونحوه بازپرداخت مطالبات سازمان به سرمایه گذاران درج شده است.

وی همچنین از تعریف 9 پروژه مشخص و مدون برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت در بسته فرصت های سرمایه گذاری کیش خبرداد و افزود:  درخصوص توسعه گردشگری سلامت درپی نشست هایی که با مسئولان مرتبط در وزارت بهداشت داشتیم تلاش شده گام های جدی برای فعالیت سرمایه گذاران حوزه گردشگری سلامت کشور درکیش برداشته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بیمارستان کیش ، بیمارستان خوبی است اما ظرفیت محدودی دارد گفت: درحال حاضر بخشVIP  بیمارستان کیش در اغلب اوقات میزبان گردشگران سلامت از کشور های خارجی است و ظرفیت پروازهای عمان به کیش نیز با کمبود مواجه شده است که دراین بخش عمان ایر برای افزایش پروازها اعلام آمادگی کرده است و البته هواپیمایی کیش ایر درحال برنامه ریزی برای این موضوع است.

دکتر مظفری درپایان با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف شامل جشنواره های تابستانی ونوروزی ، برنامه ها وجشنواره های فرهنگی وهنری گفت: استقرار دبیرخانه دائمی بسیاری از جشنواره های بین المللی اقدام دیگری است که در خصوص برخی جشنواره ها این پیگیریها به نتیجه رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: