کد خبر: ۷۹۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۵
یوسف‌نژاد خبر داد؛
یک عضو اصلاح‌طلب هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر این هیات به‌منظور رسیدگی به موضوع استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان، از برگزاری جلسه فردا صبح رییس مجلس با نمایندگان مستعفی جهت حل مشکلات آب مردم اصفهان و بحث احیای زاینده‌رود خبر داد.
لاریجانی و نمایندگان مستعفی اصفهان فردا صبح تشکیل جلسه می‌دهند/ تلاش برای حل مشکل آب اصفهان و استفعای نمایندگان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر امروز هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به‌منظور رسیدگی به موضوع استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان، گفت: نمایندگان اساساً بنابر اصول متعدد آیین‌نامه داخلی مجلس اعم از مواد 90 تا 93 حق دارند، پس از تایید اعتبارنامه‌شان، هر زمان که تمایل داشتند از ادامه کار در مجلس استعفا کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس ادامه داد: نمایندگان استان اصفهان نیز به‌دلیل مشکلاتی که در بحث آب مردم این استان داشتند، تصمیم گرفته‌اند که از ادامه کار در مجلس استعفا دهند که این حق آن‌ها بوده و کسی نمی‌تواند مانع از تحقق این حق شود.

عضو اصلاح‌طلب هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: با این همه، باتوجه به اهمیت موضوع و از آن‌جا که بنابر این است که امور را از مسیر تعقل، همکاری و تعامل هرچه بیشتر دنبال کرده و پیش ببریم، در جلسه بعدازظهر امروز هیات رییسه در این رابطه صحبت کردیم.

عضو فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: در جلسه هیات رییسه موضوع استعفا و همچنین اصل بحث آب استان اصفهان و موضوع احیای زاینده‌رود مطرح شد و اعضای هیات رییسه نیز هر کدام مسائلی را در این رابطه مطرح کردند.

یوسف‌نژاد در پایان تصریح کرد: در جلسه امروز قرار شد در این خصوص تدبیر شود تا ضمن حل مشکل مردم اصفهان، به درخواست نمایندگان این استان برای استعفا نیز رسیدگی شود و درنتیجه مقرر شد با فردا صبح در جلسه‌ای با حضور رییس مجلس و این عزیزان موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: