کد خبر: ۷۹۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۴۲۰
بانک کشاورزی از معدود بانک­ هایی است که از دیرباز، پژوهش، برنامه­ ریزی و بررسی ­های اقتصادی را در ساختار خود به وجود آورده و کوشیده است تا فرآیند پژوهش در پیشبرد اهداف آن نقش کلیدی داشته باشد.بانک کشاورزی از معدود بانک­ هایی است که از دیرباز، پژوهش، برنامه­ ریزی و بررسی ­های اقتصادی را در ساختار خود به وجود آورده و کوشیده است تا فرآیند پژوهش در پیشبرد اهداف آن نقش کلیدی داشته باشد.
روح اله خدارحمی:پژوهش در پیشبرد اهداف بانک کشاورزی، نقش کلیدی دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط­ عمومی بانک کشاورزی مدیرعامل بانک کشاورزی که نزدیک به سه دهه پیش و به عنوان مسئول اداره بررسی ­های اقتصادی این بانک زیرساخت­ ها و تمهیدات لازم برای فعالیت­ های پژوهشی و بررسی­ های علمی را فراهم ساخت، روز یکشنبه 25 آذر در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در بانک کشاورزی، بر لزوم هم ­اندیشی برای استفاده از نتایج و یافته ­های پژوهشی، با هدف ارائه خدمات بهتر تأکید کرد.

این گزارش می ­افزاید: در این مراسم که با حضور دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی کشور، دکتر نوری نائینی، عضو شورای پژوهشی بانک کشاورزی، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و کارشناسان این بانک برگزار شد. خدارحمی، حفظ ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی و تلاش برای یافتن راه ­حل­های دانش محور را از اولویت ­های بانک کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: تلاش کرده­ ام برای پررنگ کردن نقش دانش و پژوهش در تصمیم ­گیری­ ها قدم بردارم و در آینده نزدیک برنامه­ های بیشتری را برای ارائه خدمات دانش بنیان مدنظر قرار خواهم داد.

وی سپس به نقش موثر پژوهش در بهبود فرآیندها و دستیابی به اهداف بانک اشاره کرد و اظهار داشت: برای نیل به مقصود نیازمند همکاری و همفکری تمام کارکنان بانک هستیم و آمادگی خود را برای حمایت از ایده ­های دانش بنیان و پژوهش محور اعلام می­ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: