کد خبر: ۷۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۵۴۰
باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم را به حساب آنها واریز کرد.
باشگاه پرسپولیس به حساب بازیکنان پول واریز کرد/ قول عرب عملی نشدبه گزارش خبرداغ ، در حالی که از ابتدای فصل بازیکنان پرسپولیس تنها در حدود ۱۵ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند امروز از سوی این باشگاه بخشی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شد.

 

امروز حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد به حساب بازیکنان واریز شد و این در حالی است که ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از برد این تیم مقابل پارس جنوبی اعلام کرده بود که دریافتی بازیکنان را به حدود ۴۰ درصد خواهد رساند.

 

این موضوع باعث شد تا برخی از بازیکنان پرسپولیس در تماس‌هایی با بعضی از مسئولان باشگاه گلایه خود را از دریافتی‌های کمی که داشتند ابراز کنند.

 

بازیکنان پرسپولیس معتقد هستند که علاوه بر مطالباتی که داشتند باید پاداش‌ها هم به حساب آنها واریز می‌شد که این اتفاق رخ نداد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: