کد خبر: ۷۹۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۷۸۷
مصاحبه های حاشیه ای مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند کاری کرده تا درگیری در فضای مجازی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس به اوج خود برسد.
عکس/ طعنه بازیکن جوان پرسپولیس به مهاجم استقلالبه گزارش خبرداغ ،  عصر روز پنجشنبه گذشته و پس از اتمام دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد، سیدمهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان حرف‌های مهمی به زبان آورد و حتی علیه باشگاه پرسپولیس نیز موضع گیری کرد. این موضوع با اعتراض پرسپولیسی‌ها بعد از دیدار روز جمعه مقابل پارس جنوبی جم ادامه یافت و علیرضا بیرانوند، پاسخ تندی به رحمتی داد.


در ادامه، بازیکنان استقلال به حمایت از رحمتی پرداختند و حتی جابر انصاری در مصاحبه ای، حرف‌های تندی علیه بیرانوند به زبان آورد. همین امر، وضعیت را بدتر کرد. حالا حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان و ریزنقش پرسپولیس هم وارد این معرکه شده و در استوریی اینستاگرام خود نوشت: «من موندم با چه رویی راجع به گلر یک آسیا حرف می‌زنند» و در کنار عکسی از بیرانوند پشت سر کریستیانو رونالدو، این طور ادامه داد: «شما بذار تعداد نشستن روی نیمکت تیمت دو رقمی بشه بعد حرف بزن»


مشخصا منظور طاهرخانی کسی نیست جز جابر انصاری!

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: