کد خبر: ۷۹۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۷۶
شایعاتی مبنی بر حضور رامین رضائیان در استقلال به گوش می‌رسد و در صورت واقعیت بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی محسوب خواهد شد.
بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی در استقلال؟!به گزارش خبرداغ ،  در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر حضور رامین رضائیان در تیم فوتبال استقلال به گوش می‌رسد که در صورت صحت این شایعه، بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتبال ایران رقم خواهد خورد.


رامین رضائیان در حال حاضر به تیم الشحانیه قطر پیوسته است، اما از شرایط خود در این تیم رضایت ندارد و برانکو هم راضی به بازگشت او نیست و همین موضوع شایعه اخیر را قوت بخشیده است.


برخی منابع معتقدند رامین رضائیان تا قبل از بازی در جام ملت‌های آسیا برای آینده فوتبال خود تصمیم نمی‌گیرد و عقل حکم می‌کند بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در امارات شاید پیشنهاد بهتری برای او ارسال شود و استقلال هم در حال حاضر با داشتن وریاغفوری و فرشاد محمدی مهر در این پست بعید است رامین رضائیان را به خدمت بگیرد، اما گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها درصددند در صورت صحت این اتفاق مذاکرات خود را با یک بازیکن استقلال آغاز کنند و به نوعی مقابله به مثل انجام دهند.


تمام اخبار فوق در حد شایعات این روز‌های فوتبال است و در فصل نقل و انتقالات رواج دارد، اما هنوز هیچ منبع رسمی از دو باشگاه این موضوع را تایید نکرده است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: