کد خبر: ۷۹۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
عرضه کم مرغ در بازار و افزایش قیمت مرغ زنده در مرغداری‌ها باعث گرانی‌های اخیر شده است.
قیمت مرغ به مرز 13 هزار تومان رسید
به گزارش خبرداغ ، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: عرضه کم مرغ در بازار و افزایش قیمت مرغ زنده در مرغداری‌ها باعث گرانی‌های اخیر شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان هفته جاری و در آستانه شب یلدا این قیمت‌ها بازهم افزایش داشته باشد.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها در هفته پیش رو با 600 تومان افزایش به 12 هزار و 700 تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت مرغ زنده در مرغداری 8500 تومان، در میدان بهمن 11 هزار تومان، در کشتارگاه 11 هزار و 500 تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 11 هزار و 700 تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با دلایل این گرانی خاطرنشان کرد: عرضه کم مرغ در بازار و افزایش قیمت مرغ زنده در مرغداری‌ها باعث گرانی‌های اخیر شده که بخشی از آن دل‌بخواهی است و مرغداران خودسرانه قیمت آن را افزایش داده‌اند.

 ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: