کد خبر: ۷۹۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۲
نمایننده مردم بوکان گفت: کسانی که ایجاد امیدواری در کشور کرده و با عقلانیت همه را به تفکر و تعقل وامی‌دارند، برانداز هستند یا کسانی که به دنبال اختلا‌ف‌افکنی بوده و بذر تفرقه را می‌پاشند.
عثمانی: تذکر نماینده بوکان نسبت به اظهارات کریمی‌قدوسی/ برانداز واقعی از جایگاه ولایت هزینه می‌کند اما کسی که به فکر نظام باشد از جایگاه خود برای حفظ ولایت هزینه می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: حق استفاده از منطقه عملیاتی جنگی برای تمام کارکنان دولت در استان آذربایجان غربی منظور شده اما فرهنگیان در آن مد نظر قرار نگرفته‌اند در حالی که پاشنه آشیل توسعه هستند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که کسانی که در مسیر اقتصاد پیچیده امروز کشور با سختی عبور می‌کنند، برانداز هستند یا کسانی که بدون ملاحظه هر حرفی می‌زنند، گفت: باید دید کسانی که با هجمه‌های خود همه دلسوزان نظام را مورد حمله قرار می‌دهند و دوست و دشمن نمی‌شناسند، باعث براندازی هستند یا کسانی که از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که ایجاد امیدواری در کشور کرده و با عقلانیت همه را به تفکر و تعقل وامی‌دارند، برانداز هستند یا کسانی که به دنبال اختلا‌ف‌افکنی بوده و بذر تفرقه را می‌پاشند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: برانداز واقعی از جایگاه ولایت هزینه می‌کند اما کسی که به فکر نظام باشد از جایگاه خود برای حفظ ولایت هزینه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: