کد خبر: ۷۹۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
بیرانوند مدعی است از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد.
بیرانوند مدعی است از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد/ از شایعه تا واقعیتبه گزارش خبرداغ، با پایان یافتن نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بازهم شایعات نقل و انتقالاتی زیادی پیرامون تیمها و ستاره ها وجود دارد. یکی از مهمترین سوژه ها در این روزها بحث ماندن یا رفتن بیرانوند است.

 

دروازه بان شایسته پرسپولیس و تیم ملی ایران که سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت چند بار با پیشنهادهایی از تیمهای مختلف اروپایی مواجه شد اما با این حال او در پرسپولیس ماند.

 

بیرانوند دوباره از پیشنهادهای واصله به او از کشورهای خارجی صحبت می کند و بیشترین صحبت ها از سری آ ایتالیا و تیم اودینزه است. تیمی که پیش از این هم گفته شده بود خواهان به خدمت گرفتن بیرانوند است اما هیچ وقت در رسانه های ایتالیایی چنین خبری کار نشد.

 

بیرانوند مدتی از تیم فنرباغچه و حتی بشیکتاش ترکیه هم پیشنهاداتی داشت و از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی حضور در این دو تیم نام برده شد اما بعدها اعلام شد که آنها او را برای دروازه بان نخست نمی خواهند.

 

حال باید دید دوباره موج جدید پیشنهادهایی که برای بیراوند می آید همگی گمانه زنی رسانه ای است و با حقیقت فاصله دارد یا واقعا جدی است و تیمهای خواهان او برای خریدش عزم خود را جذب کرده اند.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: