کد خبر: ۷۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۳۴۴
نماینده جودو ایران در دور نخست رقابت‌های جودو مستر چین مقابل جودوکار ژاپنی تن به شکست مصلحت آمیز داد. ملایی در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف " تاکاشی ساساکی" از ژاپن رفت و برای عدم رویارویی در دور بعد با برنده دیدار جودوکاران بلژیک و اسرائیل تن به شکستی مصلحت آمیز داد. جودوکار اسرائیلی البته در دور بعد مغلوب حریف بلژیکی شد تا باز هم مانند گذشته بدشانسی گریبان سعید ملایی را بگیرد.

نماینده جودو ایران در دور نخست رقابت‌های جودو مستر چین مقابل جودوکار ژاپنی تن به شکست مصلحت آمیز داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، روز دوم و پایانی رقابت‌های مسترز «گوانگژو» امروز (یکشنبه) آغاز شد و سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم جودو ایران با شکستی مصلحت‌آمیز از دور مسابقات کنار رفت.

ملایی در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف " تاکاشی ساساکی" از ژاپن رفت و برای عدم رویارویی در دور بعد با برنده دیدار جودوکاران بلژیک و رژیم اشغالگر قدس تن به شکستی مصلحت آمیز داد. جودوکار اسرائیلی البته در دور بعد مغلوب حریف بلژیکی شد تا باز هم مانند گذشته بدشانسی گریبان سعید ملایی را بگیرد.

روز گذشته و در رقابت‌های وزن ۷۳- کیلوگرم، نیز محمد محمدی بریمانلو در دور نخست مقابل «رستم اورجوف» از آذربایجان شکست خورد تا پرونده دو نماینده کشورمان در این مسابقات بسته شود.

هدایت تیم دو نفره جودو کشورمان در این رقابت‌ها برعهده محمد منصوری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: