کد خبر: ۷۹۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
علیرضا رشیدیان که حدود یک هفته از آغاز فعالیتش در سازمان حج و زیارت می گذرد، صبح روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه برای انجام مذاکره حج تمتع ۹۸ به دعوت وزیر حج عربستان سعودی و در رأس هیأتی، به عربستان عازم شد. رشیدیان پیش‌تر گفته بود: برقراری دوباره عمره و افزایش سهمیه ایران در حج از دیگر محورهای این مذاکره‌ها خواهد بود.
به گزارش خبرداغ ، رییس جدید سازمان حج و زیارت برای انجام مذاکرات حج تمتع ۹۸ به عربستان رفت.

علیرضا رشیدیان که حدود یک هفته از آغاز فعالیتش در سازمان حج و زیارت می گذرد، صبح روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه برای انجام مذاکره حج تمتع ۹۸ به دعوت وزیر حج عربستان سعودی و در رأس هیأتی، به عربستان عازم شد.

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت اعلام کرده که قرار است در این مذاکره‌ها طرفین درباره نحوه حضور زایران جمهوری اسلامی ایران در موسم حج تمتع ۹۸ گفت و گو و تبادل نظر کنند.

رشیدیان پیش‌تر گفته بود: برقراری دوباره عمره و افزایش سهمیه ایران در حج از دیگر محورهای این مذاکره‌ها خواهد بود.

سال گذشته حدود ٨۵ هزار زائر ایرانی برای به جا آوردن مناسک حج به عربستان عازم شدند.

قرار است هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران همانند سال‌های گذشته بر حفظ عزت، کرامت و امنیت حجاج ایرانی در موسم حج تاکید کند. ایران دو پرونده باز در ارتباط با حج دارد که هنوز به سرانجام نرسیده است؛ پرداخت غرامت شهیدان مسجدالحرام و منا.

مذاکره‌های حج هر سال پیش از شروع حج تمتع میان وزارت حج عربستان سعودی و کشورهای حاضر در موسم حج تمتع انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: