کد خبر: ۷۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی و تشکل های بخش کشاورزی استان هرمزگان روز پنجشنبه 22 آذر با حضور کیامرز قاسمي زانياني عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، محمد رضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی ، جهان نجاتی مدیر شعب بانک در استان، باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تشکل های بخش کشاورزی و تعدادی از تولیدکنندگان عمده استان به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در جلسه هم اندیشی با تشکل های بخش کشاورزی استان هرمزگان : با تدبیر و انسجام از مشکلات عبور می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، کیامرز قاسمي زانياني عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در این جلسه ، تولیدکنندگان را از ارزشمندترین انسان ها دانست و افزود: بانک کشاورزی

برای حمایت از تولید ملی و توسعه بخش کشاورزی با تمام توان می کوشد و در این راه نیازمند حمایت شما تولیدکنندگان در تامین منابع بانک هستیم.

  وی تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی در بخش کشاورزی است که می تواند به طور کامل از زنجیره های تولید حمایت کند و این مهم مستلزم ارتباط دوسویه و تجهیز منابع به موقع توسط فعالان بخش است.

زانیانی در ادامه سخنان خود، هدف دشمنان از جنگ اقتصادی را فشار بر مردم و معیشت آن ها دانست و تاکید کرد : با تدبیر و انسجام از مشکلات عبور می کنیم .

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه، غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی اظهار داشت:  فعالان بخش کشاورزی صاحبان بانک هستند و ماندگاری بانک درگرو حضور و همیاری آن ها است.

وی سپس بر اهمیت هدایت زنجیره های تولید به سمت بانک و تاثیر این امر بر تقویت مجموعه بانک کشاورزی و به تبع آن، افزایش توان حمایتی بانک از تولیدکنندگان تاکید کرد.

این گزارش می افزاید: در این جلسه همچنین باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی در کاهش زمان بررسی و پرداخت تسهیلات و جذب صددرصدی اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی ، حمایت فعالان بخش کشاورزی از بانک برای تامین منابع را خواستار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: