کد خبر: ۷۹۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۴
سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
جدایی دروازه‌بان استقلال در گرو لیست کی روشبه گزارش خبرداغ ، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال فصل گذشته نمایش خیلی خوبی داشت و توانست رکورد کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران را به نام خودش ثبت کند. در اواسط نیم‌فصل دوم سال گذشته، اما ورق برای حسینی برگشت و او چند بازی استقلال را بنا به دلایل مختلف از دست داد. وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال نیز سیدمهدی رحمتی را به جای حسینی انتخاب کرد تا دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان در آستانه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از لیست تیم ملی خط بخورد.


در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، حسینی باز هم در تفکرات شفر قرار نگرفت تا سنگربان استقلال در مصاحبه‌ای خبر از تصمیم خود برای جدایی از استقلال بدهد، اما مدیران وقت باشگاه با تهدید و هر چیزی که لازم بود، او را در تیم نگه داشتند. قرار بود به حسینی پیشنهاد تمدید قرارداد داده شود که این موضوع هم به نیم‌فصل موکول شد.


حسینی که در بسیاری از بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر روی نیمکت نشست، به خاطر اینکه تیم ملی را از دست ندهد، از شفر خواست که به او بازی بدهد. سرمربی آلمانی استقلال نیز در دیدار با سپیدرود حسینی را درون دروازه گذاشت و او هم نمایش خوبی داشت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. در حالی که به نظر می‌رسید حسینی در بازی با پدیده نیز همچنان سنگربان باشد، شفر بار دیگر به رحمتی اعتماد کرد. این مسئله باعث شد تا حسینی به طور کلی انگیزه‌های خود را از دست بدهد.


سنگربان جوان استقلال در صورتی که در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار نگیرد، از استقلال جدا خواهد شد. اگر حسینی در لیست تیم ملی قرار بگیرد، برای اینکه در استقلال بماند، باید شرایط خود را با مسئولان باشگاه و سرمربی تیم در میان بگذارد و اگر روند نیمکت‌نشینی او ادامه داشته باشد، باز هم تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: