کد خبر: ۷۹۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۴۵
مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون با مهاجم ایرانی الغرافه هیچ مذاکره‌ای انجام نداده اند.
جزئیات کامل بازگشت طارمی به پرسپولیس/ طارمی هم اکنون در تهران استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از عملکرد ضعیف مهدی طارمی در باشگاه الغرافه قطر و  نارضایتی مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرانی، برخی خبرها از احتمال حضورش در ایران و پیوستن به پرسپولیس و تراکتورسازی حکایت می کند.

 

در روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر مذاکرات باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی شنیده می شد که یک منبع آگاه در این باشگاه در این باره گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای با مهدی طارمی نداشتیم و پس از بازی با پارس جنوبی جم مذاکرات را با بازیکنان مورد نظر برانکو و سرمربی تیم انجام می دهیم.

 

پس از محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا و ... به خاطر طارمی و مدیران وقت باشگاه، این بازیکن مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار گرفت و بعید است، کادر فنی پرسپولیس و برانکو موافق با حضور این بازیکن در تیم سرخپوشان پایتخت باشند.

 

البته به جز پرسپولیس، باشگاه تراکتورسازی تبریز به شدت دنبال جذب این بازیکن است تا با جدایی آنتونی استوکس و لی اروین بتواند در خط حمله بازیکن زهرداری داشته باشد. طارمی هم اکنون در تهران است و در ساختمان پک با 4 بازیکن دیگر و مربیان تیم ملی تمرین می کند تا آماده حضور در اردوی قطر و دیدار دوستانه با فلسطین، لبنان و قطر شود. به نوشته برنا، مهاجم  26 ساله بوشهری ایران سابقه بازی در تیم های شاهین بوشهر، ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس را دارد و مدتی است برای الغرافه قطر بازی می کند. البته پرسپولیسی ها تاکنون پیشنهادی به این بازکن ندادند اما برانکو با حضور دوباره او در تیم سرخپوشان موافقت کرده و باید دید در پایان چه اتفاقی برای این مهاجم رخ خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: