کد خبر: ۷۹۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۷۳۳
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از شرایطم در استقلال راضی هستم و دوست دارم در این تیم بمانم.
دوست دارم در استقلال بمانم/ از نساجی و چند تیم پیشنهاد دارمبه گزارش خبرداغ ، الحاجی گرو پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم  اما متأسفانه نتوانستیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

 

مهاجم استقلال تهران اظهار داشت: از شرایطم در استقلال راضی هستم و دست دارم باز هم در این تیم بمانم اما اگر قرار باشد از این تیم بروم همه چیز بستگی به صحبت های مدیر برنامه هایم با مسئولان استقلال دارد.

 

وی در خصوص اتفاقاتی که در صفحه اینستاگرامش رخ داده است، خاطرنشان کرد: هواداران واقعی استقلال به من لطف دارند و به من ابراز محبت دارند.

 

الحاجی گرو درباره صحبت هایی مبنی بر اینکه قرار است به نساجی مازندران بپیوندد، تأکید کرد: به جز نساجی از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما این منوط به این است که مدیر برنامه هایم چه تصمیمی می گیرد.

 

وی در خاتمه گفت: طی روزهای آینده وضعیتم در استقلال مشخص خواهد شد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: