کد خبر: ۷۹۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای برحمایت همه جانبه این بانک از گروه ملی صنعتی فولاد ایران(اهواز) تا راه اندازی کامل این کارخانه ،افزایش بهره وری و سودآوری آن و نیز تامین حقوق حقه کارگران شریف این کارخانه تاکید کرد.
اطلاعیه مهم بانک ملی ایران در خصوص گروه ملی فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران ،متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

بانک ملی ایران تلاش ها و زحمات کارگران زحمتکش در اقصی نقاط کشور به ویژه در گروه ملی صنعتی فولاد ایران را ارج نهاده و از مساعی موثر آنان در بازگشت این کارخانه عظیم به چرخه تولیدقدردانی و تشکر می نماید.
این بانک براساس وظیفه ذاتی خود وبه ویژه در راستای تعهدات قانونی و میهنی خویش نسبت به کارگران عزیز این گروه و مردم شریف استان خوزستان، به منظور راه اندازی و افزایش تولید این کارخانه و پرداخت حقوق معوقه کارگران شریف آن با تخصیص مبالغ قابل توجهی در قالب تسهیلات بانکی نقش اثرگذار خویش را به خوبی ایفا کرده و در همین راستا همچنان در کنار مدیران متعهد این کارخانه و همدوش کارگران زحمتکش آن بوده و با کمک های خود یاریگر این کارخانه برای راه اندازی خطوط دیگر تولید و صادرات محصولات و تامین حقوق حقه کارگران خواهد بود و در این راستا ،منافع مردم شریف خوزستان و کارگران عزیز این کارخانه را همپای رشد و توسعه صنعتی استان هدف اصلی خود می داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: