کد خبر: ۷۹۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۶۱۳
شایعه پیوستن رضا قوچان نژاد به پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین شایعات در روزهای گذشته بود اما این بازیکن همان بازیکنی است که به درد پرسپولیس می خورد.
گزینه جدید برانکو: بازیکنی که به درد پرسپولیس می‌خورد!/ در تیم ملی‌ مهاجم گلزن و تمام کننده‌ای مثل قوچان نژاد نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شایعه پیوستن رضا قوچان نژاد به پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین شایعات در روزهای گذشته بود. این خبر با استقبال اکثر هواداران و پیشکسوتان این تیم روبرو شده است. مثلا حمید استیلی در این باره گفته است:

 

«رضا قوچان نژاد مهاجمی بین المللی است و این بازیکن می‌تواند حتماً به کار پرسپولیس بیاید و به نظرم حتی در تیم ملی‌مان هم مهاجم گلزن و تمام کننده‌ای مثل او نداریم.»

 

استیلی حتی بازگشت طارمی را هم در صورتی که برانکو بخواهد بدون مشکل می‌داند.به نوشته پارس فوتبال، در فوتبال حرفه‌ای باید احساسات را کنار بگذاریم. مطمئناً اگر برانکو تشخیص داده که طارمی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند حتماً مهاجم قبلی پرسپولیس با بازگشتش می‌تواند به تیم کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: