کد خبر: ۷۹۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۰۱۵
توره یک استوری از خود منتشر کرد که در آن در حال بستن چمدانش برای سفر دیده می‌شود. انتشار این استوری از سوی او باعث شده تا شایعات حضور او در ایران پررنگ‌تر از قبل شود.
بازیکن سابق پرسپولیس به شایعات استقلالی شدنش دامن زد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، توره یک استوری از خود منتشر کرد که در آن در حال بستن چمدانش برای سفر دیده می‌شود. انتشار این استوری از سوی او باعث شده تا شایعات حضور او در ایران پررنگ‌تر از قبل شود.

یکی از بازیکنان خارجی که گفته می‌شود مد نظر استقلالی‌ها است و با آنها مذاکره هم کرده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کرده، ابراهیم توره است. او سابقه بازی در پرسپولیس و سپاهان را هم دارد و در موناکو هم بازی کرده است. به نوشته پارس فوتبال، توره چهارشنبه یک استوری از خود منتشر کرد که در آن در حال بستن چمدانش برای سفر دیده می‌شود. انتشار این استوری از سوی او باعث شده تا شایعات حضور او در ایران پررنگ‌تر از قبل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: