کد خبر: ۷۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۴
مهاجم تیم فوتبال پیکان دیگر تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد و خواهان جدایی است.
وقتی دلم اینجا نیست چرا بمانم؟به گزارش خبرداغ ، عیسی آل‌کثیر در واکنش به خبر‌هایی که در خصوص جدایی‌اش از این تیم شنیده می‌شود، گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده و من بازیکن پیکان هستم، اما واقعیت این است که دوست دارم جدا شوم. پیکان باشگاه خوبی است، ولی من از نظر فوتبالی و برخی مسائل اذیت شدم و دوست دارم در یک فضای جدیدی قرار بگیرم.


وی در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه پیکان با جدایی‌اش مخالفت کند چه تصمیمی خواهد گرفت، تأکید کرد: من باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا ببینم شرایط چطور است. نمی‌توان یک بازیکن را به زور نگه داشت. واقعاً چه فایده‌ای دارد وقتی دلم با پیکان نیست، در این تیم بمانم؟ این درست است که قرارداد دارم، ولی همان‌طور که گفتم در پیکان اذیت شدم و دوست دارم به تیم دیگری بروم.


مهاجم تیم فوتبال پیکان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مقصدش کدام تیم است، تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. من چند پیشنهاد دارم، اما خوب نیست بگویم به فلان تیم می‌روم و در نهایت اتفاق دیگری رخ دهد. فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام و اول باید وضعیتم در پیکان مشخص شود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: