کد خبر: ۷۹۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
عملیات اجرایی نخستین هتل 7 ستاره جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رییس فراکسیون امید مجلس آغاز شد.
عملیات اجرایی نخستین هتل 7 ستاره کیش آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین کلنگ زنی هتل 7 ستاره برج های طلایی کیش با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس فراکسیون امید مجلس، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، سرمایه گذران و نمایندگان جوامع و اصناف جزیره و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با بیان اینکه گردشگری یکی از ابعاد مهم اقتصادی در جزیره کیش است گفت: با تکمیل پروژه ترمینال جدید فرودگاهی، جزیره کیش ظرفیت پذیرش 6 میلیون گردشگر را پیدا می کند و برای جذب این میزان گردشگری باید با حفظ سرمایه گذاران و جذب سرمایه های جدید، ظرفیت های جدید گردشگری در این منطقه آزاد ایجاد شود.

وی در پایان گفت: به منظور ارج نهادن به فعالیت سرمایه گذاران نحوه برخورد با این فعالان بزرگ اقتصادی که دارای طرح های ارزشمند هستند در استقبال و پذیرش به صورت ویژه است تا زودتر به نتیجه و مرحله اجرای پروژه برسند.

به گفته حسین رباتی سرمایه گذار این پروژه، این هتل در زمینی به وسعت 16 هزار مترمربع و در 10 طبقه ساخته می شود و دارای هزار اتاق با استانداردهای هتل های 7 ستاره است.

وی افزود: برآورد هزینه اجرای این پروژه 400 میلیارد تومان است و تا سال 1401 هجری شمسی به بهره برداری خواهد رسید.

بهره گیری از متدهای نوین و مدرن معماری، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از انرژی خورشیدی، مذاکره با برندهای برتر هتل سازی بین المللی برای فعالیت یکی از این برندها در این هتل و ساخت بر اساس استانداردهای روز دنیا از شاخصه های تمایز این هتل در جزیره کیش است.

گفتنی است در این مراسم دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس نیز سخنرانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: