کد خبر: ۷۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۸
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد:‌ قیمت هر کیلو مرغ حول و حوش ۱۰ هزار تومان است و بیشتر از این، احجاف در حق مصرف‌کننده است. ارزیابی‌های ما و سازمان حمایت نیز همین است. در حال پیگیری هستیم تا قیمت‌ها بر همین اساس باشد.
دو هزار تومان نرخ خرید هر لیتر شیر از دامداری‌ها/ قیمت هر کیلو مرغ حول و حوش ۱۰ هزار تومان است/ تایید عرضه گوشت یارانه‌ای با ارائه کارت ملی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود حجتی ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت، در جمع خبرنگاران درباره کاهش قیمت محصولات لبنی گفت: قیمت خرید شیر از دامدار دو هزار تومان است. درخصوص قیمت لبنیات و فرآورده‌های لبنی نیز سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و سایر دستگاه‌های باید پیگیری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت مشخصی درخصوص محصولات لبنی اعلام نشده است؟ اظهار داشت: این قیمت وجود دارد. قیمت هر لیتر شیر از دامداری دو هزار تومان است و براساس آن، قیمت محصولات لبنی پرمصرف باید دربیاید که قطعا قیمت کنونی بیشتر از قیمتی است که باید باشد. سازمان حمایت باید این قیمت را مشخص کند و بر آن نظارت کند.

این عضو دولت دوازدهم درخصوص قیمت مرغ نیز تصریح کرد: قیمت هر کیلو مرغ حول و حوش ۱۰ هزار تومان است و بیشتر از این، احجاف در حق مصرف‌کننده است. ارزیابی‌های ما و سازمان حمایت نیز همین است. در حال پیگیری هستیم تا قیمت‌ها بر همین اساس باشد.

حجتی در پاسخ به این سوال که عرضه کالاها با قیمت دولتی برای متعادل‌سازی بازار انجام می‌شود؟ خاطرنشان کرد: به خاطر بالا رفتن قیمت‌ها، هم‌اینک از ذخایر موجود، مرغ منجمد در حال عرضه به بازار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که افراد با در دست داشتن کارت ملی، گوشت منجمد می‌توانند بگیرند؟ ابراز داشت: این مسئله به خاطر آن است که عده‌ای گوشت یارانه‌ای را می‌گرفتند و سپس این گوشت‌ها را در بازار آزاد تزریق می‌کردند. برای آنکه این گوشت یارانه‌ای گروه‌های بیشتری از مردم را شامل شود، این محدودیت ایجاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: