کد خبر: ۷۹۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
وزیر آموزش و پرورش گفت: در بین همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش، همکاران بانوان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند، اما به دلیل نبود فضای مناسب نسبت به آقایان محدودیت بیشتری در این زمینه وجود دارد.
توجه به ورزش بانوان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید محمد بطحایی ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مصوبه‌ای که مربوط به ورزش و تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش بود، گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران تربیت بدنی و ورزش کارکنان در اولویت قرار دارد که این مورد برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم توجه به ورزش در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در بین همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش، همکاران بانوان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند، اما به دلیل نبود فضای مناسب نسبت به آقایان محدودیت بیشتری در این زمینه وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مصوبه‌ای را در این مورد برای خانم‌ها به کار گرفتیم و راه اندازی و اقدام کردیم تا بر این اساس مجموعه‌های مورد نظر در هفته دوساعت در اختیار بانوان قرار بگیرد. هرچند که این میزان ساعت کافی نیست اما امیدواریم به تدریج بتوانیم به این سمت برویم که بانوان بتوانند با ورزش سلامت لازم را کسب کنند.

بطحایی در پاسخ به سوالی درباره معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های مصرفی گفت: در این زمینه داده‌های مطمئنی در اختیار من نیست. در قانون معافیت مشروط طبق جدولی که مشخص شده عمل می‌شود. مدارس اگر در حد آن مصرف داشته باشند، معاف می‌شوند و اگر بیش از آن مصرف کنند باید هزینه را بپردازند و ما دنبال می‌کنیم که اسرافی صورت نگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: