کد خبر: ۷۹۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۷۹
دریافت های یک پژوهش مبتنی بر داده های بنک اسکوپ Bankscope به عنوان یکی از معتبرترین منابع اطلاعاتی بانکداری نشان می دهد بانک ملی ایران در رتبه دوم بانک های دارنده بیشترین سهم از کل دارایی های بانک های اسلامی قرار دارد.
بانک ملّی ایران در رتبه دوم دارندگان بیشترین سهم از کل دارایی های بانک های اسلامی جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این پژوهش برای معرفی برترین بانک های اسلامی از نظر شاخص های مهم مالی در سال 2016 استفاده شده است.

اطلاعات این گزارش نشان می دهد از میان بیش از 200 بانک اسلامی موجود، نام بانک های ایرانی در کنار بانک های برتر اسلامی از جمله بانک الراجحی عربستان، خانه مالی کویت، بانک اسلامی ابوظبی، بانک اسلامی دبی، بانک اسلامی قطر، مای بانک اسلامی برهاد مالزی، بانک رایان قطر و بانک آلیمای عربستان قرار گرفته است.

پایگاه داده های بنک اسکوپ شامل اطلاعات جامعی از بانک ها در سراسر جهان بوده و امکان بررسی هر بانک را به طور جداگانه و یا در مجموعه ای از بانک ها با ویژگی خاص، به صورت گسترده فراهم می آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: