کد خبر: ۷۹۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۶۶۹
با توجه به اینکه پرسپولیس هم امسال شرایط مالی خوبی در نقل و انتقالات خواهد داشت به نظر می رسد حضور استوکس در این تیم محتمل به نظر می رسد.
استوکس به یک قدمی پرسپولیس رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روز گذشته  امیر حسین فتحی درباره سفر خود به دبی و مذاکره با استوکس گفت: بارها گفتم که سفر من به دبی کاملا شخصی بوده و دنبال جذب بازیکن نبودم و با کسی صحبت نکردم و استوکس نیز در لیست خرید ما حضور ندارد. به نوشته برنا، تاکید فتحی بر عدم حضور استوکس در لیست استقلال و اینکه گفته می شود، ایجنت یک باشگاه تهرانی با این بازیکن برای نقل و انتقالات نیم فصل به توافق رسیده نشان می دهد آنتونی استوکس در یک قدمی پرسپولیس است و با توجه به اینکه پرسپولیس هم امسال شرایط مالی خوبی در نقل و انتقالات خواهد داشت ، با صلاح دید برانکو می توان یک مهاجم تمام کننده خوب را از حالا پرسپولیسی دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: