کد خبر: ۷۹۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۷
طبق اعلام هواشناسی طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.طی امروز و فردا خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت آب و هوای امروز/ بارش باران و برف در نیمه غربی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت امشب ( ۲۰ آذر) سامانه بارشی به شمال غرب کشور وارد می‌شود و طی فردا (۲۱ آذرماه) در نیمه غربی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرداغ ؛احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: پس‌فردا (۲۲ آذرماه) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های زنجان و کرمانشاه و غرب استان گیلان بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: از اواخر وقت امشب( ۲۰ آذر ماه) و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه) برای استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما ۶ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

به گفته وی طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آذر) خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا و پس‌فردا (۲۱ و ۲۲ آذر) هوای تهران، صاف تا کمی ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: