کد خبر: ۷۹۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
در مسکو انجام شد؛
سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
گفت‌وگوی سنایی با باگدانوف درخصوص تحولات سوریه، یمن و لیبی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز با میخاییل باگدانوف، معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌‌‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و در مورد مسائل خاورمیانه از جمله تحولات سوریه یمن و لیبی، بحث و تبادل نظر کردند.

در این ملاقات، طرفین بر ضرورت تداوم تعامل و همکاری بین ایران و روسیه درخصوص موضوعات منطقه و همچنین استمرار رایزنی‌‌ها و گفت‌وگوهای فیمابین دو کشور در این حوزه‌‌ها، تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
کشف موشک‌های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه به همراه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت
کشف موشک‌های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه به همراه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 21:20
مسئولان سوریه طی عملیات جست‌وجو در استان درعا، مقادیر زیادی تسلیحات از انبارهای متعلق به تروریست‌ها در این استان کشف کردند که در بین آن‌ها موشک‌های ضد زره اسرائیلی وجود دارد.

العالم - سوریه

منابع سوریه از کشف تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی در استان درعا واقع در جنوب سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) چهارشنبه (۲۱ آذر) گزارش داد که مسئولان ذیربط در این استان سوری طی عملیات جست‌وجو مناطقی که ارتش سوریه اخیرا آن‌ها را آزاد و پاکسازی کرده است، موفق به کشف دو انبار تسلیحات شده‌اند که حاوی مقادیر زیادی دارو و تسلیحات بوده است.

بر اساس این گزارش، در بین تسلیحات کشف شده، موشک‌های «لاو» ساخت رژیم صهیونیستی در شهر «نوی» واقع در ریف شمال غربی درعا وجود دارد.

منبعی مسئول به این خبرگزاری گفته است که تسلیحات ضبط شده شامل موشک‌ها و راکت‌هایی از نوع «مالوتکا» و همچنین پایه پرتاپ این موشک‌ها و موشک‌های ضد زره «لاو» است.

کشف موشک‌های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه

افزون بر این، مقادیر قابل توجهی نیز مواد منفجره تی‌.ان‌.تی که برای ساخت بمب و تجهیز خودروها به این مواد استفاده می‌شد، کشف شده است.

منبع مذکور گفته است که داروهای ساخت کشورهای عربی خلیج فارس و غرب از طریق مرز فلسطین اشغالی و اردن به دست گروه‌های ترویستی در استان درعا که همرز با این دو کشور است، رسیده است.

ارتش سوریه بارها بعد از آزادی مناطق تحت کنترل داعش و گروه‌های تروریستی در شرق و جنوب این کشور سلاح‌های ساخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی را کشف کرده است.

رژیم صهیونیستی طی چند سال گذشته که استان‌های جنوبی سوریه مانند درعا، السویدا و قنیطره به اشغال گروه‌های تروریستی در آمده بود، اقدام به حمایت تسلیحاتی از این گروه‌ها کرد و در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه برای مداوای مجروحان آن‌ها بیمارستان‌های صحرایی ساخت.

فارس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: