کد خبر: ۷۹۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۶۷۳
برخی گزارشگران در شهرهای کوچک و حتی بزرگ که به کلانشهرها شهرت دارند آن قدر قضیه را شهری و استانی می بینند که فراموش می کنند آنچه برای بینندگان روی آنتن می رود فقط مختص یک تیم نیست.
تذکر به موقع عادل فردوسی پور به گزارشگران شهرستانیبه گزارش خبرداغ ، اعتراض تیم های شهرستانی به روند بی عدالتی پخش زنده بازی های لیگ یک مبحث جدی است. این تیم ها اعتقاد دارند چرا تمام فرصت ها به استقلال و پرسپولیس تعلق دارد و شهرستانی ها زمانی به پخش زنده می رسند که به مصاف همین دو تیم می روند؟


بحث درباره بی عدالتی ها می تواند تا ابد ادامه داشته باشد اما عادل فردوسی پور درباره گزارشگران شهرستانی به موقع وارد عمل شد و تذکر او قابل بررسی بود.
بی تعارف خدمت شما عرض کنیم برخی گزارشگران در شهرهای کوچک و حتی بزرگ که به کلانشهرها شهرت دارند آن قدر قضیه را شهری و استانی می بینند که فراموش می کنند آنچه برای بینندگان روی آنتن می رود فقط مختص یک تیم نیست.


اجرای برنامه در شبکه های استانی، متاسفانه همان بلایی را سر گزارگران شهرستانی آورده که روزنامه نگاران این محدوده دچارش بوده و هستند؛ در دایره قرار گرفتن و محدود شدن وسعت نگاه به یک محدوده جمع و جور، باعث می شود هر آنچه در این زمینه تحلیل می شود رنگ و بوی حمایت دهد؛ آن هم حمایتی در اندازه زده یک بوق ساده که بی شک در هیچ کجا مرسوم نیست.در واقع کار آن قدر گره می خورد که نمی شود میان یک مفسر و یک هوادار، تفکیک ایجاد کنیم؛ هر دو یک جور می اندیشند و در فکر حمایت هستند!


اعتراض تیم های شهرستانی به حمایت بیش از اندازه از استقلال و پرسپولیس به قوت خود باقی است؛ این مساله بی تردید باید واکاوی شود اما پخش گزارش از شهرستان ها با حضور افرادی که حین اجرای زنده فراموش می کنند چه وظایفی بر عهده دارند، باعث می شود رقابت های لیگ در چنین بازی هایی، حالت آماتورگونه پیدا کند.


گزارشگران باید با افرادی که روی سکوها می نشینند تفاوت داشته باشند؛ در تعدادی از گزارش هایی که پخش شده، متاسفانه همین تفاوت ناچیز نیز بعضا مشاهده نمی شود!

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: