کد خبر: ۷۹۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۲
مدیر عامل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه آجیل در تمامی بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار که دارای غرفه فروش آجیل هستند با تخفیف 22 تا 30 درصد ویژه ایام شب یلدا خبر داد.
عرضه آجیل یلدا با تخفیف ۲۲ تا ۳۰ درصدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: مدیر عامل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه آجیل در تمامی بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار که دارای غرفه فروش آجیل هستند با تخفیف 22 تا 30 درصد ویژه ایام شب یلدا خبر داد.

سعید راد در خصوص تمهیدات سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای شب یلدا گفت: در تمامی بازارهای این سازمان برای شب یلدا عرضه انار و هندوانه با نرخ مصوب کمیته نرخ گذاری دولت انجام خواهد شد و آجیل نیز در تمامی بازارهایی که غرفه عرضه آجیل دارند با تخفیف بین 22 تا 30 درصد ارزان‌تر از سطح شهر تهران عرضه خواهد شد.

وی افزود: مرغ نیز در این ایام با قیمت 10 هزار و 600 تومان تا 10 هزار و 700 تومان در کلیه بازارهای سطح شهر تهران عرضه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: