کد خبر: ۷۹۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۷
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تورم و گرانی ناراحتند و خواهان اصلاحات درست و حسابی در کشور هستند؛ اما اصلاحات را باید اصلاح طلب واقعی انجام دهد نه فرصت طلب.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس: اصلاحات را اصلاح طلب واقعی باید انجام دهد نه فرصت طلب
به گزارش خبرداغ ، سید حمزه امینی در جلسه بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود تاکید کرد: دانشجو باید پرسشگر و مطالبه‌گر باشد و از مسئولان بخواهد که وضعیت زندگی مردم را بهبود دهند و در مبارزه با فساد جدی باشند. 

وی ادامه داد: روز دانشجو یادآور دوران مبارزه با استعمار، استبداد و خودکامگی به همراه آرمانگرایی و عدالت خواهی است.

امینی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام دموکراتیک است که هم از اسلامیت و هم از جمهوریت بهره می‌برد، هر کسی که در ایران زندگی می کند باید تابع قوانین این کشور باشد و خودش را با نظام اسلامی وفق دهد.      

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خون بهای شهداست و نباید با ندانم کاری‌های برخی از دست اندرکاران، مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کرد.    

وی در مورد سوال یکی از دانشجویان مبنی بر رای اعتماد به شریعتمداری در جهت تصدی وزارت کار خاطر نشان کرد: هر کسی که به نفع دین، نظام و کشور بخصوص مناطق هشترود و چاراویماق کاری انجام دهد از نظر بنده لایق رسیدن به پست‌های بالاتر است و من هم در راه رسیدن به آن، کمک حال فرد مورد نظر خواهم شد. 

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: