کد خبر: ۷۹۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۹
مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس درباره آخرین وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری، گفت: بدهی سپرده‌گذاران تا مبلغ یک میلیارد تومان قرار شده به زودی پرداخت و تکمیل شود.ما بقی بدهی سپرده‌گذاران هم پس از شناسایی اموال موسسات مالی صورت می‌گیرد.
پزشکیان: دارایی موسسات مالی در حال شناسایی و فروش است/ ۲۵۰۰ سپرده‌گذار مانده‌اند

به گزارش خبرداغ ، نایب رئیس اول مجلس گفت: در حال حاضر اموال و دارایی‌های سپرده‌گذاران در حال شناسایی و فروش است.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری، اظهار داشت: بدهی سپرده‌گذاران تا مبلغ یک میلیارد تومان قرار شده به زودی پرداخت و تکمیل شود.

وی افزود: ما بقی بدهی سپرده‌گذاران هم پس از شناسایی اموال موسسات مالی صورت می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر اموال و دارایی‌های سپرده‌گذاران در حال شناسایی و فروش است و پس از آن سپرده سپرده گذارانی که بالای یک میلیارد تومان سرمایه در موسسات مالی و اعتباری داشتند پرداخت خواهد شد.

پزشکیان همچنین یادآور شد: در حال حاضر بدهی دوهزار و پانصد نفر از سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری باقی مانده‌ است که به زودی برای این افراد هم تعیین تکلیف خواهد شد.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: