کد خبر: ۷۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۴۵۵
همسر ستاره آبی پوش علاقه دارد زندگی در میلان را هم تجربه کند و همین مسئله هافبک چلسی را به پوشیدن پیراهن روسونری نزدیک کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دانیلا سِمان همسر سسک فابرگاس علاقه دارد زندگی در میلان را هم تجربه کند و همین مسئله هافبک چلسی را به پوشیدن پیراهن روسونری نزدیک کرده است.

 

 در حالی که باشگاه میلان به نوعی مذاکره با سسک فابرگاس برای پوشیدن پیراهن روسونری را تأیید کرده یک دلیل دیگر برای نزدیک‌تر شدن هافبک اسپانیایی چلسی به میلان وجود دارد.

 

 

روزنامه «سان» مدعی شد، سسک فابرگاس ۳۱ ساله در چلسی نیمکت‌نشین است و می‌خواهد در تیم دیگری به طور ثابت بازی کند. از طرفی دانیلا سِمان همسر فابرگاس علاقه پیدا کرده زندگی در میلان را هم تجربه کند و به همین دلیل به سسک توصیه کرده به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت بدهد. به نوشته خبرورزشی، احتمال می‌رود این انتقال نخستین فعالیت نقل‌و‌انتقالاتی میلانی‌ها در ژانویه باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: