کد خبر: ۷۹۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۴
حسین صدری هوادار 19 ساله تیم فوتبال سپاهان، عصر روز گذشته و در مسیر بازگشت به خانه، دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.
حادثه تلخ :هوادار 19 ساله سپاهان جان باختبه گزارش خبرداغ ، روز گذشته دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از این مسابقه به عمل آمده بود و بسیاری هواداران هم پشت درهای بسته باقی ماندند.


بازی در حضور نزدیک به 45 هزار هوادار برگزار شد ولی اتفاق تلخ چند ساعت پس از سوت پایان بازی رخ داد.


حسین صدری که با موتور سیکلت به نقش جهان آمده بود، در مسیر بازگشت به خانه و در حالی که فاصله چندانی هم تا رسیدن به مقصد نداشته، با یک خودروی پراید در اتوبان ذوب آهن برخورد می کند و در این حادثه، هوادار 19 ساله سپاهان جان خود را از دست می دهد.


پس از این حادثه تلخ، بازیکنان و کادر فنی باشگاه سپاهان هر کدام به نوعی سعی کرده اند تا با خانواده حسین صدری همدردی کنند و کانون هواداران باشگاه سپاهان هم در مراسم تشییع پیکر این هوادار نوجوان حضور داشته اند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: