کد خبر: ۷۹۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۵۲۴
پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید بازیکنانی که در مقطع سخت سرخپوشان را ترک کرده‌اند می‌توانند دور از این تیم به فعالیتشان ادامه دهند چون
لیگ قطر فرقی با لیگ کارگران ندارد / طارمی، امیری، محرمی و احمدزاده برنگردند به نفع خودشان استبه گزارش خبرداغ ، مرتضی فنونی زاده، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: با توجه به میزبانی سپاهان این انتظار وجود داشت که آنها در دقایق ابتدای بازی فشار زیادی ایجاد کنند. ارسال‌های مستقیم آنها به دلیل حضور شهباززاده و کی روش بود و در مقابل مدافعان پرسپولیس هم خیلی خوب عمل کردند. با این وجود از نظر من پرسپولیس از سپاهان در نیمه اول بهتر بود. این مدل بازی‌ها دقیقا مثل دربی است. در 15 دقیقه اول باید کار را تمام کنید. شما ببینید وقتی پرسپولیس گل زد چقدر نحوه بازی دو تیم فرق کرد.

 

او ادامه داد: به هر حال یک امتیاز در بازی خارج از خانه هم خوب است. الان به غیر از استقلال و پرسپولیس چهار تیم شهرستانی هم مدعی قهرمانی هستند. من خیلی خوشحالم که شجاع خلیل زاده دو بازی برای آنها گلزنی کرد. انصافا باید بگویم که جایش در تیم ملی خالی است، حیف که کی روش بازی‌های این بچه را نگاه نمی‌کند. به هر حال این بحث دیگری است اما پرسپولیس دیروز خیلی خوب بازی کرد.

 

بازیکن اسبق سرخپوشان درخصوص جدایی حمیدرضا گرشاسبی از پرسپولیس و معرفی ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گرشاسبی خدمات زیادی به باشگاه ارائه کردند و به عنوان پیشکسوت به ایشان خسته نباشید می‌گویم. ما امیدواریم هر کسی در راس کار قرار می‌گیرد بهترین‌ها را برای باشگاه انجام بدهد و همیشه موفق باشد. اگر بخواهیم کارنامه گرشاسبی را نتیجه گیری کنیم ایشان برخلاف آقای طاهری خیلی خوب عمل کردند. طاهری و طارمی خیلی خوشبخت هستند که تیم در حال حاضر نتیجه می‌گیرد وگرنه جو سکوها ملتهب می‌شد.

 

فنونی زاده درخصوص شایعه بازگشت مهدی طارمی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی گفت: در گذشته اگر بازیکنانی از پرسپولیس ترانسفر می‌شدند و به عنوان لژیونر لقب می‌گرفتند، چهار بازیکن دیگر وجود داشتند که جای خالی آنها را پر کرده تا سرمربی با چالش رو به رو نشود. اما این دوستان تیم را تنها گذاشتند و هر بازیکن به جای سه نفر دیگر دوید تا تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. چندین بار گفته‌ام و بار دیگر می‌گویم، این چهار بازیکن گول کی روش را خوردند که از پرسپولیس جدا شدند و لژیونر شدند تا راحت در تیم ملی حضور داشته باشند. از شما می‌پرسم اگر محرمی در ملوان بود به تیم ملی دعوت می‌شد؟ طارمی که باید می‌رفت و نمی‌شود به آن خرده گرفت اما به خاطر او پرسپولیس با ناملایمتی بزرگی رو به رو شد. به نظرم تماشاگران و هواداران دوست دارند طارمی برگردد.

 

او افزود: حالا اگر بخواهند این چهار بازیکن برگردند کجا باید بازی کنند؟ در غیاب آنها بازیکنان جوان‌تر به میدان رفته‌اند و آنقدر که می‌گویند هم دست پرسپولیس بسته نیست. نظرم این است این چهار بازیکن برنگردند به نفع خودشان است. اگر هم کسی بخواهد به تیم برگردد و با استقبال بیشتر رو به رو شود، وحید امیری خواهد بود، چون خوب بازی می‌کرد. ما بدون آنها هم قهرمانیم. یک فصل دیگر هم در هر تیمی هستند حضور داشته باشند تا فراموش شوند. مگر لیگ قطر چه فرقی با لیگ کارگران ما دارد؟ آنجا فقط بیشتر پول خرج می‌کنند. این بازیکنان به محبوبیت خود لطمه زده‌اند و فکر نمی‌کنم جایگاهی نزد طرفداران داشته باشند.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: