کد خبر: ۷۹۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۰
مهناز افشار امروز باید با حضور در دادسرای رسانه، پاسخگوی تبلیغ غیرقانونی یک دارو باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، مهناز افشار امروز باید با حضور در دادسرای رسانه، پاسخگوی تبلیغ غیرقانونی یک دارو باشد.

در حالی که روز گذشته برخی رسانه‌ها از احضار مهناز افشار به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل تبلیغ غیرقانونی یک آمپول برای معتادان خبر داده‌ بودند، اما افشار با انتشار پستی در صفحه شخصی خود مدعی شد که به دادسرا نرفته و در خدمت خانواده است.

مهناز افشار امروز باید خود را به دادسرای رسانه معرفی کند

این در حالی است که طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از دادسرای فرهنگ و رسانه، مهناز افشار باید ساعت 11 امروز به این دادسرا رفته و به سوالات بازپرس پاسخ دهد.

مهناز افشار در روزهای گذشته اقدام به تبلیغ یک آمپول خاص به نام نالوکسان برای معتادان و به بهانه جلوگیری از مرگ ناشی از سوءمصرف موادمخدر کرده بود که با واکنش و انتقاد شدید پزشکان و مسئولان بهداشت کشور روبه‌رو شد؛ افشار اما در پاسخ به این انتقادات، به جای عذرخواهی ضمن طعنه‌زدن به پزشکان برای بالابردن سعه‌صدر و ظرفیت خود، مدعی شد صرفا دارویی را که یک بنیاد پزشکی و یکی از خواننده خارج از کشور تأیید کرده‌اند را تبلیغ کرده و از تبعات مصرف آن بی‌خبر است!

مهناز افشار امروز باید خود را به دادسرای رسانه معرفی کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: