کد خبر: ۷۹۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هرچقدر به دیدارهای پایانی نیم‌فصل نزدیک می‌شویم، خستگی بازیکنان پرسپولیس بیشتر محسوس می شود.
هواداران امثال طارمی و احمدزاده را نمی‌بخشند/ پرسپولیس مستحق برد مقابل سپاهان بودبه گزارش خبرداغ، مرتضی فنونی زاده پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به خبرنگار برنا گفت:  به طور کلی در این دیدار حساسیت باعث شده بود تیم ها نتوانند بازی اصلی خود را ارائه دهند و برخی بازیکنان در زمانهای از بازی دچار استرس بودند و نمی توانستند کارآیی همیشگی خود را داشته باشند. اما انصافا اگر بخواهیم بدون هیچ‌گونه طرفداری و هواداری درباره بازی صحبت کنیم پرسپولیس از ابتدای بازی تا دقیقه ۷۵ تیم برتر میدان بود اما در دقیقه ۷۵ روی یک غافلگیری گل زیبایی به ثمر رسید و در ۱۵ دقیقه آخر هم پرسپولیس فشار آورد و در نهایت توانست  بازی را به تساوی بکشاند. به طور کلی اگر چه پرسپولیس استحقاق برد در این بازی را داشت، ولی فکر می‌کنم تقسیم امتیازات نتیجه نا عادلانه نبود.

 

 وی در ادامه افزود : هرچقدر به دیدار های پایانی نیم‌فصل نزدیک می‌شویم ،خستگی بازیکنان پرسپولیس بیشتر محسوس می شود، در این دیدار علیپور و منشا کنار هم بازی نمی‌کردند و وبعضا" منشا به عقب می آمد یا در جلو می ماند و وقتی توپ را در اختیار داشت، چند بازیکن سپاهان آن را دوره می کردند و نمی توانست حفظ توپی را که در بازیهای گذشته انجام می‌داد در این دیدار انجام دهد اما روی هم رفته بخش دفاعی پرسپولیس مانند سایر دیدارها در این بازی هم بسیار خوب بازی کرد.

 

 فنونی زاده  درباره بازی حساس و سرخپوشان مقابل پارس جنوبی جم نیز اظهار داشت: تیم آقای تارتار تیم خوبی است و درست است که امسال در اواسط جدول قرار دارد، اما همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارند و می خواهند نشان دهند مقابل نایب قهرمان آسیا تا چه حد توانایی دارند، به نظر من بازیکنان پرسپولیس نباید پارس جنوبی  را دست کم بگیرند و مانند بازی سپاهان باید با تمام توان وارد میدان شوند،تا ما بتوانیم آخرین دیدار نیم فصل را نیز با برد پشت سر بگذاریم و این موضوع بسیار مهمی است.

 

بخش پایانی صحبت‌های مدافع سابق پرسپولیس درباره جذب بازیکنان در نیم فصل بود،وی در این باره خاطرنشان کرد :در نیم فصل برانکو طبق صلاحدید خود بازیکنانی را جذب خواهد کرد و شاید باشگاه نیز  بخواهد با بازیکنی مانند طارمی مذاکره کند اما بنده و سایر هواداران پرسپولیس فراموش نمی‌کنیم بازیکنانی که پرسپولیس را در سخت ترین شرایط تنها گذاشتند و شک نکنید هواداران امثال طارمی و احمزاده را نمی بخشند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: