کد خبر: ۷۹۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۹
در حالی که گفته می شود اقبال مردم به بیمه نامه های آتش سوزی که خطراتی تبعی مانند سیل و زلزله را پوشش می دهد چندان زیاد نیست، اما اطلاعات عملکرد هشت ماه نخست امسال نشان می دهد حق بیمه تولیدی این رشته در شرکت «بیمه ما» بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است
اعداد از ترکیب مطلوب پرتفوی «بیمه ما» سخن می گویند

به گزارش خبرداغ ، اطلاعات تازه ای که از عملکرد این شرکت در اختیار قرار گرفته حاکی از تمرکز «بیمه ما» بر رشته های مغفول صنعت است. با وجود آن که اطلاعات عمومی صنعت بیمه حاکی از نبود بیمه بدنه اتومبیل برای ۹۰ درصد خودروهاست، شرکت بیمه ما توانسته پرتفوی این رشته را در هشت ماه ابتدایی سال جاری ۹۳٫۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر کند.

بیمه ما که به عنوان بیمه گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور انتخاب شده، از ابتدای سال جاری تا کنون با ۸۸۰ درصد رشد حق بیمه در رشته باربری، کشتی و هواپیما مواجه شده است.

پرتفوی رشته بیمه عمر گروهی از آنجا که مطلوب اغلب شرکت های بیمه نیست، در این شرکت هم کوچک شده و به جای آن پرتفوی رشته عمر و سرمایه گذاری حدود ۲۴ درصد افزایش یافته است.

به طور کلی حدود یک چهارم پرتفوی این شرکت را بیمه های عمر و سرمایه گذاری تشکیل می دهد. همچنین مجموع پرتفوی بیمه شخص ثالث و درمان شرکت بیمه ما حدود ۳۷٫۴ درصد است که از میانگین صنعت بیمه بسیار پایین تر است.

شرکت بیمه ما استراتژی خود را از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری تغییر داده و اعداد و ارقام نشان دهنده اثرگذاری این تغییر رویکرد است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: