کد خبر: ۷۹۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۲۶
استقلال ۳ پیروزی متوالی کسب کرده و همین مسئله باعث شده وینفرد شفر دوباره در موضع قدرت قرار گیرد.
شفر: فقط خودم برای نیم‌فصل دوم تصمیم می‌گیرمبه گزارش خبرداغ ، استقلال ۳ پیروزی متوالی کسب کرده و همین مسئله باعث شده وینفرد شفر دوباره در موضع قدرت قرار گیرد.

 

 حالا دیگر کسی از احتمال برکناری سرمربی آلمانی حرف نمی‌زند و فشار از روی شانه‌های این مربی تا حد بسیار زیادی برداشته شده است.

 

بدون شک چنین اتفاقی باعث می‌شود شفر نیز با جسارت و اقتدار بیشتری برای آینده حرف بزند. طی روز‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد تحولات نیم‌فصل استقلال مطرح شده و قدر مسلم اینکه استقلال حتماً چند بازیکن جدید می‌خرد و مهره‌هایی را هم کنار می‌گذارد، ولی شنیدیم سرمربی آبی‌ها بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل سپیدرود تأکید کرده برای لیست خروجی و ورودی نیم‌فصل دوم فقط خودش تصمیم می‌گیرد و به هیچ‌کس اجازه دخالت نخواهد داد.

 

ظاهراً این مسئله در پاسخ به ادعا‌هایی مطرح شده که بر پایه آن عده‌ای مدعی بودند کمیته فنی باشگاه استقلال برای دور برگشت فهرستی از بازیکنان مورد نظرش بابت پیوستن به جمع آبی‌پوشان تهیه کرده است و می‌خواهد به شفر برای جذب آن‌ها توصیه کند. البته مدیران باشگاه مدعی هستند شفر هنوز هیچ فهرستی بابت نفرات جداشده و آن‌هایی که قرار است جذب شوند، ارائه نکرده است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: