کد خبر: ۷۹۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۹۷
فال روزانه یکشنبه 18 آذر 1397
متولد فروردین : شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

متولد اردیبهشت : شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

متولد خرداد :
شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولد تیر : شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

متولد مرداد : مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

متولد شهریور
: امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فكر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اكنون كمك كردن به دیگران می‌تواند یكی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نكنید، بلكه هرجا بهتان نیاز داشتند از كمك كردن به دیگران غافل نشوید.

متولد مهر : شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

متولد آبان
: امروز مرز باریکی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریک در حالیکه تمیز دادن این دو را از یکدیگر برای شما مشکل کرده است، آزادانه در حال جابجایی و حرکت کردن است. در حالیکه رویاهایتان را بررسی می‌کنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه کردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده کنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

متولد آذر
: هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

متولد دی : یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

متولد بهمن
: اگر به تازگی از یک فرصت سرمایه گذری صرف نظر کرده و یا تصمیم گرفته اید که خیلی به عمق مسائل عاطفی نروید، حالا در تصمیمات قبلی تان بازنگری می‌کنید. ونوس کامیاب دور زده و به ماهی‌های برج حوت بازمی‌گردد . درحالیکه برای آینده برنامه ریزی می‌کنید، الان بهترین زمان برای دوباره ارزیابی کردن موقعیت‌های مالی و مطرح کردن آنچه که از روابط دوستانه تان می‌خواهید، است

متولد اسفند : شما سعی می‌کنید که از ایجاد یک درام احساسی جلوگیری کنید اما شاید الان ارزشی نداشته باشد که برای دوری از آن تلاشی بکنید. اگر بتوانید مقاومت درونی خود را پشت سر بگذارید ممکن است از اینکه می‌بینید تغییر رفتار شما بسرعت نتیجه داده و پی آمد خوشایندی داشته است متعجب شوید. فقط به خاطر اینکه احساسات شخصی از نزدیکان تان فقط ظاهری است و انسان دو رویی است ناراحت و آزرده نشوید ؛ به یاد داشته باشید که این مشکل شما نیست.



 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: