کد خبر: ۷۹۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۴
دکتر منصور غلامی وزیر علوم گفت که پذیرش حداقل ۸۵ درصد کلیه ظرفیتهای آموزش عالی در دانشگاه های دولتی، ازاد اسلامی، پیام نور، موسسات غیر انتفاعی، فنی حرفه ای و علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی به دانشگاه های فوق واگذار می شود و داوطلبان متقاضی رشته محل های اعلامی ضرورتی به ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ندارند.
خبرخوش آقای وزیر برای کنکوری‌ها؛ حذف مرحله‌ای کنکور از مهر ماه سال ۹۸دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حذف مرحله ای کنکور از مهرماه سال ۱۳۹۸ بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو خبر داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، دکتر منصور غلامی در این خصوص گفت: پذیرش حداقل ۸۵ درصد کلیه ظرفیتهای آموزش عالی در دانشگاه های دولتی، ازاد اسلامی، پیام نور، موسسات غیر انتفاعی، فنی حرفه ای و علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی به دانشگاه های فوق واگذار می شود و داوطلبان متقاضی رشته محل های اعلامی ضرورتی به ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ندارند.

وی ادامه داد: لیست رشته محل های دانشگاهی تا اخر دی ماه قبل از ثبت نام کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش اموزش کشور اعلام خواهد شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: