کد خبر: ۷۹۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۱
باشگاه استقلال قصد دارد با دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش خود تمدید قرارداد کند.
پیشنهاد استقلالی‌ها برای تمدیدقرارداد حسینی/ طلب عمران‌زاده به‌زودی پرداخت می‌شودبه گزارش خبرداغ، سیدحسین حسینی مدتی است که از شرایط خود در استقلال ابراز نارضایتی می‌کند و هر از گاهی صحبت از رفتن می‌کند.

 

در همین ارتباط، مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است در نیم‌فصل مذاکراتی را برای تمدیدقرارداد این بازیکن انجام دهد و این دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش را در تیمش ماندگار کند. البته باید منتظر ماند و دید حسینی چه واکنشی نسبت به این پیشنهاد خواهد داشت.

 

خبر دیگر از استقلال اینکه، حنیف عمران‌زاده که از باشگاه استقلال طلب دارد به احتمال زیاد به زودی با این باشگاه تسویه حساب می‌کند. مسئولان استقلالی قول دادند در صورت رسیدن اولین پول به باشگاه طلب این بازیکن پرداخت خواهد شد. این در حالی است که عمران‌زاده از باشگاه چک دریافت نکرده و توافق طرفین شفاهی بوده است.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: