کد خبر: ۷۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۲
بازیکن اسبق سرخابی‌ها گفت: کفه ترازو برای سپاهان سنگین‌تر است زیرا پرسپولیس اکنون با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کند.
قهرمانی استقلال در لیگ هجدهم سخت خواهد بود/ کفه ترازو برای سپاهان سنگین‌تر استبه گزارش خبرداغ ، سیدداوود سیدعباسی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر  گفت: دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، رقابت صدرنشین‌های لیگ برتر است. هر تیمی که در این بازی برنده باشد می‌تواند قهرمان نیم فصل نخست لیگ هجدهم را مشخص کند.


وی ادامه داد: کفه ترازو برای سپاهان سنگین‌تر است زیرا پرسپولیس اکنون با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کند و سپاهان نسبت به سرخپوشان در شرایط بهتری به سر می‌برد. البته پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست این تیم نشان داد که با نبود بازیکن کافی هم می‌توان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. شاگردان برانکو در چند دیدار اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کردند که کسی انتظار نداشت.

 

سیدعباسی درباره برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان، بیان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد اما از لحاظ اینکه سپاهان نیمکت خوبی دارد و میزبان این دیدار است پیش بینی می‌کنم که سپاهان برنده این دیدار باشد.

 

بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل سپیدرود، اضافه کرد: در این بازی به خوبی نشان داده شد که آبی‌ها پوست اندازی داشتند و استقلال واقعی در سه بازی اخیر به نمایش درآمد. مطمئن هستم که استقلال در نیم فصل دوم می‌تواند از مدعیان قهرمانی باشد و به روند برده‌‌های خود ادامه دهد.

 

وی در پایان گفت: قهرمانی استقلال در لیگ هجدهم سخت است. اکثر تیم‌ها در این فصل می‌خواهند قهرمان لیگ شوند و علی رغم اینکه آبی‌ها دیر به آمادگی رسیدند و از ابتدای فصل بسیاری از بازی‌ها را از دست دادند این امکان وجود دارد که آنها بتوانند سهمیه کسب کنند. شاگردان شفر در جام حذفی کنار رفتند و برای رسیدن به سهمیه آسیا همه تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ برتر گذاشتند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: