کد خبر: ۷۹۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۳۶
یکی از پدیده‌های فوتبال ایران و مهاجم جوان استقلال خوزستان در رادار باشگاه پرسپولیس قرار دارد.
چراغ سبز برانکو این استقلالی را در یک قدمی پرسپولیس قرار داد!به گزارش خبرداغ، بی‌تردید یونس دلفی یکی از پدیده‌های فوتبال ایران به شمار می رود. حالا از سوی برخی منابع آگاه شنیده می‌شود از طرف پرسپولیس برای جذب دلفی، تلاش‌هایی صورت گرفته و اگر این بازیکن بخواهد با رقم معقولی از استقلال خوزستان جدا شود، باشگاه مذاکراتش را ادامه خواهد داد آن هم بدون اخباری که بوی بازارگرمی می‌دهد. 

 

از سوی دیگر، برانکو ایوانکوویچ به صراحت گفته بود از آنجا که در لیست بالای ۲۳ ساله‌ها جای خالی وجود ندارد، باید به دنبال جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال برای تقویت تیم باشد. یکی از مهم‌ترین پست‌ها، خط حمله است که بازیکنان زیادی به غیر از علی علیپور، گادوین منشا و محمدامین اسدی به چشم نمی‌خورند. البته امید عالیشاه و سیامک نعمتی نیز می‌توانند در خط حمله بازی کنند ولی نکته اینجاست که لیست پرسپولیس بالانس نیست و این دو بازیکن هم باید در پست‌های دیگر به میدان بروند. 

 

به هرحال آن گونه که به نظر می رسد یونس دلفی یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پرسپولیس به حساب می‌آید و سرخپوشان پایتخت به احتمال فراوان او را جذب می کنند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: