کد خبر: ۷۹۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۹۹
با وجود فرا رسیدن 15 آذر که روز پایان کار بازنشستگان اعلام شده بود اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دفتر کار خود حاضر شد و به رسیدگی به کارهای جاری این باشگاه پرداخت.
گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و به رتق و فتق امور پرداختبه گزارش خبرداغ ، با وجود اینکه پیش از این 15 آذر (امروز) به عنوان آخرین فرصت حضور بازنشستگان بر مسند کار عنوان شده بود اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از جمله مدیران بازنشسته است امروز در محل کار خود حاضر شد و به رتق و فتق امور این باشگاه پرداخت. 

 

به نظر می‌رسد با توجه به تصمیماتی که درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان قرار است اتخاذ شود گرشاسبی مشکلی برای حضور در باشگاه پرسپولیس نداشته باشد. 

 

در این باره گفتنی است تا کنون هیچ تماسی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس مبنی بر فعالیت یا عدم فعالیت گرشاسبی در این باشگاه با وی گرفته نشده و به همین دلیل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچون روزهای گذشته با حضور در دفتر کار خود به کارهای باشگاه پرسپولیس رسیدگی خواهد کرد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: