کد خبر: ۷۹۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۸
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک مأمور قلابی در قم، گفت: وی با پوشش لباس پلیس از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد که در عملیاتی توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری مأمور قلابی در قم
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ «احمد کرمی» در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: متهم پس از تهیه و پوشیدن لباس پلیس تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر و با ایجاد رابطه دوستی، از افراد کلاهبرداری می کرد.

وی تصریح کرد: با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان قم به‌علت حساسیت موضوع تیم زبده‌ای از مأموران این پلیس برای شناسایی و دستگیری وی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند در عملیاتی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایسنا، کرمی با اشاره به این‌که از نامبرده تجهیزات نظامی نیز کشف شده است، افزود: مالباختگان در صورت شکایت می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: