کد خبر: ۷۹۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۷۸۹
دروازه‌بان ملی پوش ذوب آهن با توجه به شرایطی که در اصفهان دارد اکنون در آستانه جدایی است و شایعات او را به اردوگاه پرسپولیس نزدیک می‌دانند.
به گزارش خبرداغ ، از آنجایی که شایعه شده بعد از جدایی بیرانوند از پرسپولیس- که شاید در همین نیم فصل اتفاق بیفتد- رشید مظاهری جانشین او خواهد شد نگاه‌های زیادی معطوف به گلر ملی پوش ذوبی‌ها بود. مظاهری در این بازی یک گل خورد اما سه چهار بار با واکنش‌های خوبش پرسپولیس را در گلزنی ناکام گذاشت. جالب اینکه در پایان بازی رشید مظاهری در حرکتی جالب به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو خوش‌ و ‌بش کرد. جالب‌تر اینکه هواداران پرسپولیس هم در پایان مسابقه در اقدامی جالب مظاهری را تشویق کردند و این دروازه‌بان هم برای آنها دست تکان داد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مظاهری و بیرانوند در تیم ملی حضور داشتند و با هم صمیمی بودند در شروع مسابقه خوش و بش دوستانه‌ای با هم داشتند. در پایان بازی هم دو دروازه‌بان بعد از در آغوش گرفتن یکدیگر در حالی که کری می‌خواندند به سمت رختکن رفتند.

 

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: