کد خبر: ۷۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۳
سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه چابهار در امنیت کامل قرار دارد، گفت که نیروهای سپاه با هوشیاری در محل حضور دارند.در این عملیات تروریستی چند نفر از نگهبانان مقابل درب ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه: چابهار در امنیت کامل است

به گزارش خبرداغ ، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه چابهار در امنیت کامل قرار دارد، گفت: نیروهای سپاه با هوشیاری در محل حضور دارند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: انفجار امروز در چابهار به دلیل حمله یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجره تجهیز شده بود، به مقر فرماندهی نیروی انتظامی رخ داد.

وی با بیان اینکه در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند، تصریح کرد: این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل درب ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

سردار پاکپور تاکید کرد: خودرو انتحاری نتوانسته به داخل مقر فرماندهی انتظامی چابهار وارد شود و اخباری مبنی بر شهادت فرمانده انتظامی چابهار صحت ندارد.

در حمله انتحاری امروز - پنجشنبه - تروریست ها به مقر انتظامی شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان حمله و یک خودروی حامل مواد منفجره را در ورودی ستاد انتظامی این شهرستان منفجر کردند که منجر به شهادت دو تن از هموطنان و مجروحیت 28 نفردیگر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
درپاسخ به کشورهایی جنایتکارصدورقطعنامه غیرقانونی 2231 شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار

کشف سلاحهای آمریکایی و اسرائیلی در حومه دمشق و قنیطره +تصاویر

پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:24
نیروهای ارتش سوریه موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح آمریکایی و اسرائیلی در حومه دمشق و قنیطره شدند.
العالم - سوریه
نیروهای ارتش سوریه طی پاکسازی مناطق آزاد شده در حومه جنوب غربی دمشق و شمال قنیطره، مقادیر زیادی سلاحها و مهمات آمریکایی و اسرائیلی کشف کردند.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، سلاحها و مهمات کشف شده شامل انواع موشکها از جمله موشکهای ضد زره، گلولههای «23 و 14 مم»، دستگاههای ارتباطی و ابزارهای مسروقه، دارو، ابزار پزشکی و غذاهای آمریکایی و اسرائیلی بودند.
در ادامه این گزارش آمده است طرفهای مربوطه به پاکسازی تمام مناطق آزاد شده از تروریسم در حومه دمشق و قنیطره ادامه میدهند تا بازگشت اهالی آن به صورت امن تأمین شود.
از زمانی که قنیطره و دمشق از تروریسم خالی شده نیروهای ارتش سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف کردهاند که برخی از آنها آمریکایی و اسرائیلی بودهاند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: