کد خبر: ۷۹۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۸
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این شجاعت و اراده و یکدلی که من می‌بینم، پرسپولیس از پس هر مشکلی بر می آید. خواسته ما برای اجرای عدالت چرا باید بعضی را نگران کند؟
پرسپولیس با این شجاعت و اراده از پس هر مشکل و بحرانی بر می‌آید/ خواسته ما چرا باید باعث نگرانی دیگران شودبه گزارش خبرداغ ، مصطفی قنبرپور در گفت‌‌وگو باسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: بچه های ما واقعا قابل ستایش عمل کرده اند. اگر به عقب برگردیم، انتظار ها این بود که پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار افت شدیدی شود ولی کادر فنی و بچه ها واقعا غیر قابل پیش بینی عمل کردند و الان از 4 بازی، 10 امتیاز گرفته ایم. 

 

وی در ادامه افزود: ما بازی های سنگینی داشتیم. این بازی ها اصلا آسان نبود ولی قدرت اراده این پرسپولیس را در کمتر تیمی می توان دید. آن ها واقعا روی دستور های برانکو و کار خودشان تمرکز دارند. از سوی دیگر ارتباط دلی خاصی بین اعضای تیم و بین آن ها با تماشاگران وجود دارد که تاثیر خیلی زیادی در تجدید قوای روانی بچه ها بعد از هر مسابقه و در مواجهه با مشکلات دارد.


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض برانکو بعد از بازی با ذوب آهن و واکنش ها نسبت به آن به ویژه از سوی مدیرعامل باشگاه سپاهان، خاطر نشان کرد: گفتنی ها را هم برانکو و هم آقای خمارلو گفته اند. حرف همه ما همین صحبت ها است. نمی خواهم حرف های تکراری بزنم. ما قطعا تلاش می کنیم اسیر بازی های حاشیه ای دیگران نشویم و تمرکز خودمان را برای بازی خواهیم داشت. خواسته ما از بدیهی ترین موارد است. چیزی بیشتر از حق مان نمی خواهیم. برآورده شدن کمتر از آن را هم انتظار نداریم، اگر این مساله باعث نگرانی بهضی شده باشد، صحبتی برای گفتن نمی ماند. آن چه ایوانکوویچ مطرح کرد، این است که بازی ها تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار نگیرد و شرایط رقابت برابر وجود داشته باشد تا تیم شایسته تر به قهرمانی برسد. 

 

قنبر پور در ادامه افزود: من اعتقاد دارم اگر اشتباهات داوری هم روی می دهد سهوی است. برانکو هم به مجموعه ای از مسایل معترض شده اند که اشتباهات داوری تنها بخشی از آن بوده است اما بعضی، به شکل هدفمند می خواهند موضوع را به شکل دیگری جلوه دهند. ما داوران را قشر شریف جامعه فوتبال می دانیم ولی انتظار داریم تحت این تبلیغات و فشارهایی که وارد می شود، سهوا دچار اشتباهاتی نشوند که روی تیم ها و سرنوشت شان تاثیر بگذارد. باشگاه های دیگر هم اگر مدعی هستند که اشتباهات داوری به ضرر آن ها بوده است، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس معلوم است.فاصله بین حرف تا عمل را شجاعت و تقوی پر می کند. اگر اعتراض هست، بازی های همه تیم ها از جهت تاثیر اشتباهات داوری بررسی شود. من دیدم خواسته ما را اینگونه جلوه دادند که بازی های پرسپولیس بررسی شود در حالیکه اگر قرار شد کاری انجام شود.

 

وی در ادامه گفت: باید بازی همه تیم ها مورد بررسی قرار بگیرد. آن هم نه فقط برای این فصل. بلکه به عنوان مثال برای ده سال گذشته را بررسی کنیم. در این صورت، پرسپولیس هیچ افتخار و قهرمانی از دست نمی دهد ولی چند قهرمانی به افتخارات ما اضافه خواهد شد. نمونه اش همان فصلی که در کنار آقای برانکو به عنوان دستیار حضور داشتم، البته باز هم میگویم این مساله شرافت و سلامت داوران را زیر سوال نمی برد ولی شاید از بخت بد، همواره این مسائل به ضرر ما تمام شد.


قنبرپور در ادامه صحبت هایش، درباره شرایط تیم را اینگونه، ادامه داد: پرسپولیس در میدان عمل نشان داده است این شجاعت و اراده را دارد تا فاصله حرف تا عمل را پر کند. باید کنار تیم باشید تا آن چه می گویم را با تمام وجود لمس کنید. ما یک دوره فوق العاده از پرسپولیس را تجربه می کنیم. تا زمانیکه تیم این گونه باشد ، ناکامی معنی ندارد و بچه ها می توانند هر مشکل و دشواری را از سر بگذرانند. اگر خدا به ما عزت داده است به خاطر وجود همین چیز ها در خانواده پرسپولیس است.

 

مدیر تیم پرسپولیس افزود: متاسفانه یک هجمه ای از جناح های مختلف علیه پرسپولیس به راه افتاده است تا با طرح مطالب غیر واقعی ، نسبت به تحریک و تهییج عوامل مختلف علیه پرسپولیس اقدام کنند و ما نیز ناچار از دفاع هستیم و با توجه به بعضی رویداد ها نگرانیم که این مساله به فدراسیون و سازمان لیگ هم رخنه کرده باشد. این مساله می تواند به ما و آن ها لطمه بزند چون قطعا، تمام تلاش آن ها برای برقراری نظم و عدالت در مسابقات است.


قنبرپور درباره خداحافظی کاپیتان سرخپوشان از بازی های ملی نیز، گفت: سید جلال یک اسطوره و در عرصه بازیگری یکی از مفاخر فوتبال ایران است. اینکه یک بازیکن سال های متوالی در بالاترین سطح فوتبال بماند اتفاق کوچکی نیست و از هر بازیکنی بر نمی آید. برای چنین تداومی، به چند برابر تلاش و اراده نیاز دارید و امیدوارم او از این جهت الگوی فوتبالیست های زیادی قرار بگیرد. او درخشان وارد تیم ملی و درخشان از ان خارج شد. او تصمیم سختی داشت و حالا که صلاح دید در این مقطع از تیم ملی کنار برود ، امیدوارم همچنان برای سال ها شاهد درخشش او در عرصه باشگاهی باشیم. سید جلال هنوز در خط دفاع فوتبال ایران یکه تاز است و ما خوشحال هستیم که مدافعان جوانتر ما می توانند در کنار او به درجه های بالاتری از نظر فنی و روانی دست پیدا کنند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: