کد خبر: ۷۹۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: اگر دانشجویان دانشگاهی در اعمال نظراتشان برای نوع برگزاری مراسم‌ها با مشکل مواجه هستند و به هر دلیلی برایشان مشکل ایجاد شده و وزارتخانه‌های علوم یا بهداشت هم به هر دلیلی به این مساله رسیدگی نمی‌کنند، می‌توانند برای پیگیری به ما مراجعه کنند.
برگزاری جلسه کمیسیون آموزش با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی/ دانشجویان در صورت مشکل می توانند به کمیسیون آموزش مراجعه کنند

به گزارش خبرداغ، میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص حاشیه‌های پیش آمده پیرامون  مراسم روز دانشجو در برخی دانشگاه‌های کشور گفت: مراسم روز دانشجو متعلق به دانشجو است و نباید این روز را به حضور احزاب و گروه‌های سیاسی در دانشگاه اختصاص دهیم اما دانشگاه تشکل‌های دانشجویی دارد و خودشان باید تصمیم بگیرند که چه کسی را می‌خواهند برای این روز دعوت کنند.

وی ادامه داد: البته معتقد هستم که مدعوین باید براساس دانشگاه و متناسب با رشته‌های موجود در آن دانشگاه دعوت شوند. در برخی موارد اما موضوع این است که برخی فردی را مطرح می‌کنند که هیچ ارتباطی با مباحث آن دانشگاه ندارد که گاهی مشکلات ایجاد شده در روز دانشجو از این مساله هم ناشی می‌شود.

وی تاکید کرد: با این حال اگر دانشجویان دانشگاهی در اعمال نظراتشان برای نوع برگزاری مراسم‌ها با مشکل مواجه هستند و به هر دلیلی برایشان مشکل ایجاد شده و وزارت‌خانه‌های علوم یا بهداشت هم به هر دلیلی به این مساله رسیدگی نمی‌کنند، می‌توانند برای پیگیری به ما مراجعه کنند. البته این مسائل برای خیلی از دانشگاه‌ها حل شده است و نمی‌توان مسائل پیش آمده در دانشگاه‌های تهران را به سراسر کشور تسری داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش همچنین در خصوص برخی مطالبات دانشجویان به ویژه مساله تشکیل شورای صنفی گفت: ان شاءالله در در یکی از روزهای هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه در خدمت نمایندگان برخی تشکل‌های دانشجویی خواهیم بود تا در حضور خودشان به مسائل رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: